Zdroj: Senior businessman with his team at office at 123rf.com

Ak chcú v Hollywoode vyobraziť podnikateľa vo filme, potom je to väčšinou postava muža v jeho raných 20. rokoch. Môže alebo nemusí mať vysokoškolské vzdelanie, oblieka si pravdepodobne modré džínsy, mikinu a je trochu neudržiavaný so strapatými vlasmi v očiach.

Žeby stereotyp mohol vyvolať záujem o príbeh, kde podivíni preberajú kontrolu nad svetom? Mark Zuckerberg je dobrým príkladom, inšpirovaný víziou, ktorý je iba súčasťou podnikateľského príbehu.

Mnoho podnikateľov nepremýšľa o začatí vlastného biznisu, kým sú v svojich 30., 40., ale aj 50. rokoch a dokonca aj po rokoch praxe. Ray Kroc, zakladateľ McDonald predával papierové poháriky a koktailové mixéry do svojich  52 rokov. Zakladateľ kozmetického gigantu Mary Kay, Mary Kay Ash, predával knihy a domáce výzdoby do svojich 45.

Netrápte sa ak máte viac ako 40 rokov a ešte ste založili svoj vlastný podnik. Stále je ešte čas. A šancí je veľa. Ak ste pracovali viac rokov a naučili ste sa jednu alebo viac vecí o živote a práci alebo podnikaní, tak všetko sa dá využiť v potenciálnom biznise.  Uvažujte nad tým. Nie je podstatné vymyslieť unikátny produkt, či službu. Stačí sa len pozrieť okolo seba a vylepšiť to, čo iní vymysleli za vás.